Advertisement

גל גדות ובעלה : חתונה מוקדמת : גל גדות ובעלה ירון ורסנו הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השלישית.

גל גדות ובעלה : חתונ×" מוק×"מת : גל גדות ובעלה ירון ורסנו הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השלישית.. גל גדות ובעלה ירון ורסנו הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השלישית. גל גדות ובעלה קיבלו ג'וב חדש ומכובד חדשות טלוויזיה , טלוויזיה ורדיו גל גדות ובעלה יפיקו לראשונה סרט על הקשר החשאי בין עיתונאית אמריקאית בשנות ה60 לבין אחד מאויביה הגדולים של ארהב פידל. ג'נסיס טנון, בתה של זוכת האוסקר ויולה דייוויס; מסתמן כי גל גדות ובעלה, ירון ורסנו, שמקימים חברת הפקות בהוליווד בשם pilot wave יחתמו על הסכם עם הסופרת דורית רביניאן להפיק סרט המבוסס על רב המכר גדר חיה, ומי שתככב בתפקיד הראשי היא גדות עצמה. גל גדות תגלם את המלכה המצרית קליאופטרה בהפקה חדשה מבית אולפני פרמונט.

הפרוייקט הראשון שיפיקו יהיה מותחן היסטורי אודות סיפורה של אירנה סנדלר, עובדת סוציאלית פולנייה שהתנגדה לנאצים בזמן מלחמת העולם השנייה. גל גדות וירון ורסנו במומנט אינטימי במיוחד. גל גדות ובעלה נתפסו ברגע מלוכלך. אלמה ורסנו, בתם בת ה־7 של גל גדות ושל בעלה ירון. סלבס שמחה להיות הראשונה שמדווחת לכם כי השניים רכשו בית חדש ומפואר.

×'ל ×'×
×'ל ×'×"ות ו×'על×" נפר×"ו וונ×"רוומן ×'אל איי ×'ל ×'×"ות על ×"שטיח ×"א×"ום from img.wcdn.co.il
סמסו ברכות ומזל טוב לשחקנית הבינלאומית גל גדות שילדה הלילה (שעון ארצות הברית) את בתה בשנייה. גל גדות ובעלה, ירון ורסנו. אנחנו מתרגשים להביא חוויה אפית לקולנוע ולעשות צדק היסטורי לסיפורה של קליאופטרה האתר דדליין דיווח כי הסרט יופק בשיתוף ''פיילוט ווייב'', חברה בבעלות גל גדות ובעלה ירון ורסנו. סדרת הקאלט מלכות עוסקת במשפחת פשע מקומית. אז מה הדירה כוללת, מי השכנים, ואיזה עוד נכסים יש לוונדר וומן שלנו? גל גדות ובעלה ירון ורסנו: זה קרה באל איי, עם טבעת מהארץ ותפאורה הוליוודית.

גל גדות ובעלה ירון ורסנו הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השלישית.

אנחנו מתרגשים להביא חוויה אפית לקולנוע ולעשות צדק היסטורי לסיפורה של קליאופטרה הדרמה מתחילה כאשר בעיצומה של מסיבת. אחרי ההצלחה המסחררת גדות מרשה לעצמה לנוח קצת על זרי הדפנה והיא ובעלה, ירון ורסנו, קנו בית חדש ומפנק עם נוף משגע לים במליבו, כך מדווחים אתרים רבים בחול. את הסרט תביים פטי ג'נקינס, ששיתפה פעולה עם גל גדות בוונדר וומן ווונדר וומן 1984. גל גדות וירון ורסנו יפיקו גרסה אמריקאית למלכות הישראלית. 12 שנות נישואים מרגישות כמו טיול בפארק איתך.צילום: גל גדות ובעלה, ירון ורסנו. הילדות הן פיית' וסאנדיי אורבן, בנותיהן של ניקול קידמן ובעלה המוסיקאי קית' אורבן; הדירה חדשה של גל גדות. סלבס שמחה להיות הראשונה שמדווחת לכם כי השניים רכשו בית חדש ומפואר. האתר דדליין דיווח כי הסרט יופק בשיתוף ''פיילוט ווייב'', חברה בבעלות גל גדות ובעלה ירון ורסנו. ורסנו עומד מאחורי גדות כבר שנים רבות, לאורך כל שלבי הקריירה של השחקנית, והכוכבת הישראלית המפורסמת ביותר בעולם. מתברר שוונדר וומן ובעלה עושים את זה בניגוב ולא בסיבוב, כלומר, זה מה שקרה כשנתפסו על ידי צלם הפפראצי בזמן ארוחת צהריים הוליוודית שבה חשבו שאיש לא מזהה אותם.

הדרמה מתחילה כאשר בעיצומה של מסיבת. 12 שנות נישואים מרגישות כמו טיול בפארק איתך.צילום: אחרי ההצלחה המסחררת גדות מרשה לעצמה לנוח קצת על זרי הדפנה והיא ובעלה, ירון ורסנו, קנו בית חדש ומפנק עם נוף משגע לים במליבו, כך מדווחים אתרים רבים בחול. הכוכבת ובעלה ירון ורסנו רכשו פנטהאוז יוקרתי במליבו עם נוף לים. במאית הסרט תהיה פטי ג'נקינס והמפיק יהיה צ'רלס רובן.

×'ריאיון ל וניטי פייר ×'ל ×'×
×'ריאיון ל וניטי פייר ×'ל ×'×"ות סיפר×" על ×"אונס ×'אילת from images1.ynet.co.il
במאית הסרט תהיה פטי ג'נקינס והמפיק יהיה צ'רלס רובן. אחרי ההצלחה המסחררת גדות מרשה לעצמה לנוח קצת על זרי הדפנה והיא ובעלה, ירון ורסנו, קנו בית חדש ומפנק עם נוף משגע לים במליבו, כך מדווחים אתרים רבים בחול. גדות ובעלה ירון ורסנו מסרו: אנחנו מתרגשים להביא חוויה אפית לקולנוע ולעשות צדק היסטורי לסיפורה של קליאופטרה הוונדר הוומן המקומית לא מרבה להעלות תמונות של הילדות שלה ולאחרונה כבר לא מעלה. מתברר שוונדר וומן ובעלה עושים את זה בניגוב ולא בסיבוב, כלומר, זה מה שקרה כשנתפסו על ידי צלם הפפראצי בזמן ארוחת צהריים הוליוודית שבה חשבו שאיש לא מזהה אותם. האתר דדליין דיווח כי הסרט יופק בשיתוף ''פיילוט ווייב'', חברה בבעלות גל גדות ובעלה ירון ורסנו. גל גדות תגלם את דמותה של קלאופטרה בסרט חדש.

לפני כחודשיים גל גדות חשפה כי היא ובעלה, ירון ורסנו, מצפים לבייבי מספר שלוש.

גל גדות ובעלה ירון ורסנו: גל גדות ובעלה קיבלו ג'וב חדש ומכובד חדשות טלוויזיה , טלוויזיה ורדיו גל גדות ובעלה יפיקו לראשונה סרט על הקשר החשאי בין עיתונאית אמריקאית בשנות ה60 לבין אחד מאויביה הגדולים של ארהב פידל. גל גדות ובעלה, ירון ורסנו. אנחנו מתרגשים להביא חוויה אפית לקולנוע ולעשות צדק היסטורי לסיפורה של קליאופטרה גל גדות וירון ורסנו יפיקו גרסה אמריקאית למלכות הישראלית. אז מה הדירה כוללת, מי השכנים, ואיזה עוד נכסים יש לוונדר וומן שלנו? כזכור, הלידה המרגשת התרחשה בבית חולים בלוס אנג'לס, כפי שדווח כאן לראשונה. את הסרט תביים פטי ג'נקינס, ששיתפה פעולה עם גל גדות בוונדר וומן ווונדר וומן 1984. גל גדות נטשה קצת את חדר הכושר (בו היא מתכוננת לתפקיד וונדר וומן) ויצאה לטיול רגלי עם בעלה, הן מושלמות! גדות ובעלה ירון ורסנו יהיו בין המפיקים הילדות הן פיית' וסאנדיי אורבן, בנותיהן של ניקול קידמן ובעלה המוסיקאי קית' אורבן; ג'נסיס טנון, בתה של זוכת האוסקר ויולה דייוויס; במקביל, גל גדות ובעלה יפתחו עונה ראשונה של הסדרה עבור האמריקאים, שכרגע נמצאת בשלבי פיתוח האדפטציה האמריקאית.

מתברר שוונדר וומן ובעלה עושים את זה בניגוב ולא בסיבוב, כלומר, זה מה שקרה כשנתפסו על ידי צלם הפפראצי בזמן ארוחת צהריים הוליוודית שבה חשבו שאיש לא מזהה אותם. כזכור, הלידה המרגשת התרחשה בבית חולים בלוס אנג'לס, כפי שדווח כאן לראשונה. כאן גרים בכיף גיבורת על ומשפחתה לפני כחודשיים גל גדות חשפה כי היא ובעלה, ירון ורסנו, מצפים לבייבי מספר שלוש. אחרי ההצלחה המסחררת גדות מרשה לעצמה לנוח קצת על זרי הדפנה והיא ובעלה, ירון ורסנו, קנו בית חדש ומפנק עם נוף משגע לים במליבו, כך מדווחים אתרים רבים בחול.

×'ל ×'×
×'ל ×'×"ות ו×'על×" נפר×"ו מת×'רר שוונ×"ר וומן ו×'על×" עושים את ×–×" Dovie Viral from ynet-images1.yit.co.il
במאית הסרט תהיה פטי ג'נקינס והמפיק יהיה צ'רלס רובן. לפני כחודשיים גל גדות חשפה כי היא ובעלה, ירון ורסנו, מצפים לבייבי מספר שלוש. גדות ובעלה ירון ורסנו יהיו בין המפיקים ימים ספורים לאחר שוונדר וומן 1984 הגיע לבתי הקולנוע ולשירותי הסטרימינג נודע כי גל גדות ובעלה ירון ורסנו שילמו 5 מיליון דולר עבור הדירה היוקרתית, שנמ אז מה הדירה כוללת, מי השכנים, ואיזה עוד נכסים יש לוונדר וומן שלנו? ניר פקין) אחרי שראיתם אין ספור תמונות פפראצי של הגברת גדות ובעלה, ירון ורסנו, מחוץ לבית שלהם בנווה צדק, עכשיו וואלה! הילדות הן פיית' וסאנדיי אורבן, בנותיהן של ניקול קידמן ובעלה המוסיקאי קית' אורבן; אחרי ההצלחה המסחררת גדות מרשה לעצמה לנוח קצת על זרי הדפנה והיא ובעלה, ירון ורסנו, קנו בית חדש ומפנק עם נוף משגע לים במליבו, כך מדווחים אתרים רבים בחול.

מסתמן כי גל גדות ובעלה, ירון ורסנו, שמקימים חברת הפקות בהוליווד בשם pilot wave יחתמו על הסכם עם הסופרת דורית רביניאן להפיק סרט המבוסס על רב המכר גדר חיה, ומי שתככב בתפקיד הראשי היא גדות עצמה.

גל גדות תגלם את המלכה המצרית קליאופטרה בהפקה חדשה מבית אולפני פרמונט. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. גדות ובעלה ירון ורסנו יהיו בין המפיקים גל גדות ובעלה ירון ורסנו הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השלישית. גל גדות וירון ורסנו יפיקו גרסה אמריקאית למלכות הישראלית. זה קרה באל איי, עם טבעת מהארץ ותפאורה הוליוודית. האתר דדליין דיווח כי הסרט יופק בשיתוף ''פיילוט ווייב'', חברה בבעלות גל גדות ובעלה ירון ורסנו. כזכור, הלידה המרגשת התרחשה בבית חולים בלוס אנג'לס, כפי שדווח כאן לראשונה. ניר פקין) אחרי שראיתם אין ספור תמונות פפראצי של הגברת גדות ובעלה, ירון ורסנו, מחוץ לבית שלהם בנווה צדק, עכשיו וואלה! הילדות הן פיית' וסאנדיי אורבן, בנותיהן של ניקול קידמן ובעלה המוסיקאי קית' אורבן; סמסו ברכות ומזל טוב לשחקנית הבינלאומית גל גדות שילדה הלילה (שעון ארצות הברית) את בתה בשנייה. גל גדות ובעלה נתפסו ברגע מלוכלך. הוונדר הוומן המקומית לא מרבה להעלות תמונות של הילדות שלה ולאחרונה כבר לא מעלה.

Posting Komentar

0 Komentar